Tisdag!

Hejsan hejsan, tisdag idag.. Faan vad fort tiden går egentligen, haha.  Gott d =)

Igår så visste jag ju själv att det skulle bli fint väder =) Å d blev ju kanon väder, klädde mig riktigt somrigt igår. Men men, Igår var jag å älskling äntligen på det efterlängtade Ultraljudet =) Jag va så glad när jag låg där å älskling han var helt inne i skärmen å kollade på våran bebis <3  Liten såg ut som den skulle å hjärtat slog fint =) Det är en liten sprallig bebis vi har, sparkade hela tiden å kliade sig i ansiktet å vred på huvudet .. Massa, å det var så coolt,, dock så låg Liten konstigt i magen vilket gjorde det svårt för undersköterskan att mäta.. Hon fick ut lite mått men tyckte inte d stämde, då jag fått 10 sep som bf dag å hon fick d till 17 sep men hon tyckte d var för stor skillnad mellan datumen...

Så jag å älskling fick ännu en ny tid nästa vecka för RUL, =) Då blev jag glad... Vill ju se lill'n hela tiden, =)
Imorse också när älsklings mobil börja ringa kände jag hur lilla liten satte igång i magen. Haha. =) Mysigt..


Oj nu blev d mkt skrivet men som sagt d var förmiddagen.. Hehe, resten utav dagen solade jag å var inne å städa en lokal inne i uddevalla en snabbis å köpte med mig god mat från catcus.. Å sen satt jag å lillsyrran på altanen hemma hos mamma å tjöta...


Idag e d lika bra väder, jag e uppe i tid då det kom en lastbil med diskmaskinen som vi beställt =) Så nu skall jag slappa lite här hemma å sedan dra upp till stallet =)

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Sara och Kaylie

Kan inte fatta att ni ska få en liten liten bebis!! <3

2011-04-19 @ 09:03:17
URL: http://beanea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0