Torsdag

Hej hej!! Vaknade upp förut imorse och kände mig helt död. haha. Ville bara ligga kvar i sängen å gotta mig.

Tänkte dra mig upp till stallet snart, har vart hemma denna morgonen å kikat på datorn å kollat lite avsnitt på oth å så =)

Igår var vi som sagt på ul =) Helt underbart,lill*n låg inte stilla en sekund. hehe. Men vi fick iaf 18 september som Bf dag.. Så nu har vi ett fast datum. Vilket jag tycker e roligt =)  Vi var även och beställde våran barnvagn igår , så den kommer i slutet på Juli, åså får vi bestämma själva när vi vill hämta ut den =) men det kommer jag vilja göra så fort vi kommer hem från Öland i Juli =) 

Har ju så mkt mer att köpa och vi ska göra iordning rummet till lilla bebisen också.. Å tiden rinner på så fort..   Nu e det snart maj, vilket innbär massa födelsedagar å ett dop för lilla Eddie <3 Sen är det Juni, då fyller jag själv år, så det blir väl ett litet kalas där =) å sen flera som tar studenten...  Hela juli är det massa mer födelsedagar.. å böda på d.. Haha.  Äntligen skall Anthony har semester iår =) hurra för d =)
Men som sagt, tiden kommer gå fort.


Nää nu måste jag nog kila till stallet.  Försöka vara ute i solen lite, hoppas det slutar blåsa bara =)


PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0