Torsdag med stor SOL!

Hejsan hejsan!!!

Mkt har hänt den senaste veckan =) Förra veckan den 7 April kom Sandras och robin lille son till världen =) Urgullig e han... =)

´Så under helgen var man å hälsa på lilla bebisen. =) Annars var det mest lugnt, då min sambo hade fullt upp med att grejja med sin bil.

Men iaf, på måndags morgonen vaknar jag av ett sms från min nära vän som bor i Mellerud, å på smsét var det en bild på hennes nyfödda Son =) Å jag blev såååå himla glad alltså.. 2 Bebisar på mindre en vecka... Jag e liksom sjukt bebis kär nu. Haha.. Men iaf, dom skall jag hälsa på snart <3


Idag händer inte mkt alls.. Jag ska storstäda hos hemma hos mig, just nu står både dörrar å fönstrena öppna =) Så jäkla gott väder alltså... Har en hel dag för mig själv idag då min <3 är och jobbar å sedan skall han å några till iväg på TRAV.. å käka middag.. Å dricka förstås.. hehe. Så han e nog inte hemma förrens sent.. 

Nästa vecka är det full rulle.. =) Mer om det får ni kanske veta då.. hehe. =) Kul ska det bli iaf..
Nä nu ska jag dra mig å få städat...


PUSSPUSSS


Saknar lilla Immer också.. <3
Det som gick så bra för oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0