Torsdag!

Hejsan, Lr God Morgon!

Lika trött idag faktiskt, måste iväg å handla lite idag. Anthony kom inte hem förräns jätte sent igår kväll så jag hade redan hunnit somna. Tur att det är långhelg nu så kanske man får ha han lite för sig själv iaf. haha.


Jaja, skall snart göra mig klar för att åka till mamma, tänkte jag skulle dra med mig henne ut. Vill även till blomsterlandet, men har sagt till mig själv att inte göra slut på mina pengar. hehe.  Sedan blire väl stallet som vanligt å vad jag hade tänkt själv var att få träffa Sandra idag, så hon kan få sina paket som har legat här ett tag nu.
Jo juste, igår när jag låg och kolla på tv så började bebisen sparka för fullt i magen, sån himla känsla asså =) Älskar det =) 

Imorn drar jag å älskling till Jönköping, skall till Elmia. Kommer bli kul att hitta på ngt =) Så imorn blire nog ingen uppdatering, om jag inte mobilbloggar förstås. Men det märker ni =) Jag hoppas iaf på fint väder och att jag inte ska vara så förbannat trött. haha. Men det fixar sig nog =)  Nää nu ska jag dra mig, så man får ngt gjort =)


PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0