Fredag!

Idag är nog en så ganska lugn dag också, ska åka upp till stallet är det tänkt... Hästarna ska få byta hage å så m.m å en hage måste fixas först...

Julius skall då få komma in en stund idag och bli lite ompysslad, även den lilla skiten Zachary är det tänkt.  Jao, annars är det nog inte så mkt som händer , hehe...



Inatt drömde jag som faan om min bebis, ut skulle den men jag hade inte förberett mig ngt. Inte packat ngn BB väska lr så.. Allt jag hade hemma till mig själv var sketet å bebis kläderna var inte tvättade m.m aa det var alltså kallabalik om man säger så. Haha..  Men aa, så får d ju absolut inte hända mig.. haha. Så aa...
Inte mkt mer jag har att säga här, gillar bara att skriva av mig lite =)




Nää Nu ska jag göra mig klar för att åka å göra ngt vettigt, Ciao ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0