Fredag!

Tjo tjo, Här hos mig händer inte så mkt. Vi skulle vart upp i tid idag men icke sa nicke.. Vi var för lata =)

Så nu har jag iaf packat klart, duschat å gjort mig färdig, nu e det bara min andra halva som fattas å han står i duschen.  =)  Sedan beger vi oss mot lillsiss där vi ska rasta & ge mat till alla hundar och ge mat till pissarna =)

Ps, om det är ngn som är sugen på kattungar sedan så har vi gott om dom. Både svart-vita, grå-vit, gråa och en röd.. En hel del har d blivit iår. Men dom e alltid lika mysiga och söta varje gång =)


Jaojao, Igår var en bra dag men ändå inte =/  Min Farfar gick bort.  Som sagt så har det vart väntat men kanske inte just igår... Han har sedan länge vart sjuk och vart med om mkt.  Igår blev han dålig igen och tyvärr var det slutspurten för han!  Älskar dig Farfar <3

Men som tur e har jag mitt hjärta här hemma som ringde lite så resten utav vår familj fick reda på d, själv hatar jag att ens prata om d när en person har gått bort... Men tony finns alltid här och det är såååå unerbart!



Jaja, nu har jag fått skriva av mig lite.   Kan ju meddela att magen växer å jag mår super.. Längtar som en dåre nu!  =)

Men men nu måste jag dra mej... Så PUSSPUSS på min nära å kära där ute <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram och puss på er också,hoppas ni får det super,lite avundsjuk på er är jag=)

Kram A

2011-08-19 @ 11:25:53
Postat av: Nathalie o Julia

Jag har en kompis som vill ha kattunge! =)

2011-08-19 @ 19:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0