Går in i V. 38 Idag <3

Bara 20 Dagar kvar till Bf

<3



Men bebisen är så välkommen att komma tidigare om den vill =)
Innan du blir för stor :P



-------------------------------------------------


Har precis pillat lite med alla bebis kläder =) Kollade lite vad för storlekar vi har här hemma.
Så söta är alla kläder, fast jag har inte så överdrivet mkt men jag har har lite av varje å så..
Å jag e ganska nöjd med det jag har faktiskt, tror inte det behövs så mkt mer, köper hellre lite mer
när vi vet om vi har en pojke lr flicka =) hehe

Min BM tyckte jag skulle packa BB väskan å så nu, å då kom jag ju på att
kläderna till bebisen måste tvättas... Iaf det jag ska packa...  Å när jag tänker på att tvätta bebis kläderna
så känns det så himla nära =) Vilket det verkligen är nu... =)

Längtar ihjäl mig
<3

----------------------------------------------------


Igår
drog jag å mamma till Ullared =) Själv köpte jag inte så mkt,  Handla liksom bara för 500 kr, haha..

Däremot handla mamma lite mer =) Fick även lite sött till barnvagnen utav mamma =) Å en fin gosefilt å så =) Tack mammi <3

-------------------------------------------------------------

Idag har jag inte gjort så mkt alls, är ganska seg i kroppen nu..  Men vi ska iaf på kalas för min bror nu =) Grattis till bror min =)

Hoppas bara på att få med mig Anthony dit, han ligger här i sängen och sover vilket han har gjort sen han kom hem, han och kill kompisarna åkte till high chapparal igår och roa sig å kom hem idag... 

Men men , får väl aldrig upp han ur sängen!



Näää nu måste jag göra mig klar för att åka snart..

PUSSPUSS så länge <3


Kommentarer
Postat av: angela

Jag har ju en hel del tjejkläder kan man säga om det skulle bli en sådan variant!!! Då får bebben och nicole dela och det räcker nog och blir över! Men jag tror det är en liten pojke ;-) kram

2011-08-28 @ 22:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0