Måndag

Måndag igen nu då, hjärtat är iväg och jobbar å jag är å hälsar på Mamma.

Har ju gått in i V. 37 nu =) Det är väl alltså v.36+1 idag, så nu är det inte lång tid kvar... Igår kväll när vi hade kommit hem och la oss i sängen så frågade tony när lill* knytet tänkt att komma ut... En väldigt bra fråga faktiskt.. Man längtar grymt mkt =)
Men som sagt, så mkt som jag bara gått å gått d senaste dagarna å inte känner av ngt knappt, så får jag nog komma på lite andra grejer att göra när det är dags..



Jaja, Just d, hittade dessa söta Moon Boots till en liten =) Dyra som skam, men dom e urgulliga =) Inget jag ska köpa men vill bara visa =)




Nää nu ska jag ta mig ngn matbit, sedan blire en sväng med bilen =) Tänkte försöka sno med mig mammas gräsklippare hem också, då det behövs klippas hemma men gräsklipparen hemma har punka... hehe... Men vi får se hur det kommer att gå.. Mammas gräsklippare är ju blytung.

Höres =)

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0