Tisdag!

Helllooo på er! Sitter i sängen nyduschad och glor på true talent... Vet faktiskt inte riktigt än vad jag tycker om programmet, men det lär vi ju märka i slutet.


Idag har jag kört lillsiss till skolan, myst med barnen i stan i den goa solen, sedan drog vi å hämta ett tredje barn å drog till glass butiken uppe vid schell i Ljungskile.. Käka go glass m.m å sedan tog vi oss en promenad på längs havet å var även nere och gick i vattnet.. Så kul när barnen bara njuter å har kul =)

Trött var jag faktiskt efter det lilla vi gjort på förmiddagen, det trycker på så nu i magen att man blir trött utav minsta lilla. Men vid 3 tiden idag gick jag och tog mig en go tupplur på 2 h. haha.


Nu är jag hemma och tar typ hand om mig själv, har klippt färdigt gräsmattan också. Igår tog det kanske sammanlagt 3 h och idag 1 och en halv. Så snacka om att jag har motionerat lite iaf, varmt å svettigt. Hehe.
Så nu sitter jag här nyduschad och väntar på att älskling ska komma hem =) Han har nog med sig lite mat också, sedan blire att skiva upp en färsk god ananas =)

Nää nu får jag glo vidare lite på tv´n  ... PUSSPUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0