Torsdag!

Tjobre, Idag har inte hänt så mkt. 


Har iaf vart hos BM, bebisen låg sin lilla vanliga ställning... Alltså huvudet ned å ryggen är på samma sida fortfarande... Hon tror att bebisen är redo för att komma snart, då den legat samma ställning sen v 30 typ... Och att jag har massa känningar om att det trycker på neråt.  Så aaa, hoppas hoppas =) hehe. Man blev så glad när hon säger, "snart så sjunker magen"  å då tänker jag.. Faan vad nära jag e nu asså =)

Jag å anthony längtar som faaaan <3   Dock tycker BM det är konstigt att jag inte går upp i vikt, men jag växer helt enligt kurvan å så... Magen hade dock bara växt 1 cm på 2 v, hehe.. Vilket jag tycker låter lite, men inte konstigt att det trycker på så i magen.. Måste ju vara grymt trångt för den lill*.


Men men nog om d =) Efter det besöket drog jag mot ljungskile & hämtade Mor min, vi åkte in till stan och hämtade lillsiss och vi köpte även med oss god mat hem... Sedan har vi bara tagit det lugnt idag, sovit lite middag m.m.. Hehe..



Nu kom äntligen tony hem =)  Nu ska jag ta mig 2 mackor med Nutella =) Å bara mysa med min kille <3  Man får ju passa på när han ändå är hemma....



Höres min nära å kära å andra som läser denna tråkiga blogg. Hahaha.. Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0