1 Juni =)

Idag är det 1 Juni och det är kanon väder =)  Älskar verkligen Juni månaden. Konstigt nog så är det nästan fint väder hela juni.. Jag fyller år snart också =) Börjar bli gammal nu, fast känner mig ung än så länge.

Igår så var jag hos BM , riktigt roligt :) Stod kvar på samma vikt , vilket jag tycker är super. Å hon sa att det absolut inte är ngn fara med det.  Hjärtljuden låg på 152 =) Fast det tog ett tag innan vi kunna lyssna då den lille hade väl gympa lektion så den bara sparka så fort hon va när magen. Lite roligt faktiskt.


Idag ska jag inget annat än att ta det lugnt, för ikväll ska jag jobba å för att jag ska klara av min kväll måste jag vila min rygg. Haha, men känner redan nu att den gör ont. Konstigt nog är det det vid skulderbladen jag har ont, och det ska inte vara pga graviditeten enligt bm.  Men vad vet jag. Hoppas det försvinner för man känner sig faktiskt väldigt handikappad. Ikväll när jag kommer hem vilket är runt 23 så skall jag ställa mig och storstäda vardagsrummet så slipper jag det till helgen. Har också beställt mat inför min födelsedag på måndag. Så nu ska jag bara bjuda in dom som kan komma. Vilket är min familj och svärfamilj. Så hoppas några vill komma å äta lite mat. hehe.


Nä slutat tjötat för idag...  =) Ha det underbart allihopa <3


Kommentarer
Postat av: Sara och Kaylie

Ja kommer :))

2011-06-02 @ 09:41:16
URL: http://beanea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0