15 Juni

Jisses vad tiden går fort asså...   Är redan inne i v 27 och jag mår prima än. =) Fast jag är jäkligt trött nu för tiden.  Kan typ sova hela dagarna utan problem.

Jaja, igår var jag å tony hemma hos Robin och sandra en snabbis, lr aa jag var där och åt å sen åkte jag direkt då jag hade lite saker att fixa i stallet på kvällen.. Tony stannade nog kvar en stund å sedan gick han hem.  Men det var kul att få träffa Sandra och lilla Eddie lite =) Känns som det var evigheter sen sist. hehe.


Nääe , har sån jäkla go lust att somna om men ska gå upp ur sängen snart då jag ska på 2 st skolavslutningar.  Lilla Rasmus går ur 3an och Emil går ur 2an. Stora killar börjar dom bli nu.

Jaja, nu skall jag dra maj... PUSSPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0