8 Juni

Ojojoj, vad tiden rinner på.. Har haft massa att göra å även vart skit trött så jag har inte hunnit blogga.

I Fredags så kom Kine , Andreas & Jesper förbi här hemma på kvällen.  Killarna drack sig fulla medans jag å kine utforskade massa sidor på internet + att vi hade lite annat roligt för oss. haha. 

I lördags hade tony fixat ett litet kalas, så då kom alla vännerna förbi och åt mat å drack. Vi tjejer höll oss nyktra, men vi hade kul ändå =) Både Kaylie, Eddie och Vincent var här.. Så det vara massa barn =) Älskar dom <3

På söndag kväll blev det att alla drog hem till Sara J och Huth,  Blev en fet beställning på Bella Mare för alla, sedan glodde vi alla på BB. Efter att det var slut så drog killarna iväg med Ih´n Dom skulle bara leka lite men det dom var typ iväg kl halv 2 på  natten. Vi tjejer satt trötta å väntade på dessa killar. haha.


Och så kom Måndag den 6 Juni. Då fyllde jag år =) Hela 22 år Gammal är jag nu.
Bjöd hem familjen på Middag och Glass och Jordgubbar till efterrätt =)  Fick massa fina presenter och blommor. även utav mina vänner i lördags.. Tack så himla mkt för allt. Betyder massa för mig. <3

Kvällen blev hyfsat lugn, jag å tony drog hem till systern min lånade lite filmer å hem igen å slappade framför tv´n.



Aa nu har jag ju smått berättat hela min helg =)   Idag blire lite lugnare dag tror jag, ska bara iväg och köpa present till några vänner å sedan ta det lugnt hela dagen..
Jo just d, igår badade faktiskt Anthony i hällungen med barnen och Alisa... Haha har bildbevis, så dom kommer nog upp här senare =)


Jag väntar glatt på mina skattepengar också =) Då ska jag å älskling beställa en säng till våran bebis =)  Har hittat en vi verkligen vill ha. Den är så fin =) Bild kommer på den när vi fått hem den :P  Sedan kanske man ska börja tänka på att köpa lite grejer.. För vi har inte köpt ngt förutom att ha beställt barnvagn. hehe. Men vi har som sagt hela sommaren på oss =)

Näee, nu skall jag göra mig klar fö att dra mig mot ljungskile. Så ha en underbar dag allesammans. <3

Kommentarer
Postat av: B1 :)

Ne ta det lugnt med att köpa grejer du kommer säkert hitta och ändra dig många gånger :)

Vi kanske kan ta en tur till ullared lite längre fram ? :)

2011-06-08 @ 20:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0