????

Nog den tråkigaste söndagen någonsin, såg fram emot en söndag ensam med anthony så ngn gång kan göra nått tillsammans på hans lediga dag.  Nää han vill inte göra ngt.

Mn men jag drog iaf till stallet en stund, hände inte mkt där heller. Så nu e jag hemma igen, fast just nu e jag ensam, ingen aning om vart tony är... Haha, känner att jag e lite lätt irreterad idag, men vad ska jag säga. Jag försöker få tony att hitta på ngt med mig men det orkade han inte å nu när jag kommer hem så har han väl hittat på ngt med ngn annan... För jag e ju som sagt inte så rolig... haha.

Nää nu ska jag städa upp i köket. Å sedan lägga mig i sängen å sova resten utav dagen...


Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0