Fixar å trixar.

Jag suger verkligen på att fixa min blogg. Men ibland så kommer det nya grejer upp å ibland försvinner lite grejer å ibland så kommer en ny header upp. hehe.

En ny header skall fixas men funderar på om jag ska be ngn annan fixa en till mig. hehe. Orkar liksom inte å jag vill ha en fin :P hehe. Annars har jag lagt till min gravidetet vid sidan av som vissa kanske har sett. Ska bara försöka fixa lite färger å så också. Men det är så himla tråkigt. haha.


Jaja, just nu verkligen det SPÖ regnar ute asså. Så jag nu sitter jag här vid datorn istället å lyssnar på lite musik, Lilla bebisen gillar all min lugna musik. =) Så det är typ bara lugn musik jag lyssnar på nu för tiden.

Nää nu skall jag pilla lite mer på bloggen. Hoppas ngt går bra för mig. hehe.

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0