Hej hej!!!

Nu sitter jag här igen framför datorn, hehe. Skulle skrivit ett litet inlägg igår men orkade inte å hade inte direkt tid heller.

Då jag på förmiddagen var i stallet å grejja, d vardagliga sysslorna m.m. åkte sedan hem å tog det lite lugnt å plockade lite skit... Ska storstäda lörd & sönd vare tänkt :P  Jaja igår också runt 3 tiden så drog jag med Emma S till Ingvarsson i Kungsbacka, hon skulle provrida en häst =) Köpte den gjorde hon också =) Sedan bar det hemåt med hästen och Emma.. Å tog det sedan lugnt resten utav kvällen =)


Idag har jag tagit det väldigt lugnt, Mockat m.m i stallet å städat lite.. Så mysigt var det att gå i stallet när det spöregnar ute. hehe. Men  jaja, innan jag drog hemåt tog jag in Julius så han fick vilat från gräset å senare kommer också hovslagaren då han har en tappsko =/  men det blir ju fixat så d e ju bra. =)  Tror jag ska mysa lite hemma hos Sara J sen, om nu min jäkla huvudvärk försvinner. Annars kanske jag stannar hemma å kryper under täcket :P  Måste upp till stallet sen igen också ju. Så aa, jag har lite å göra som sagt.

Näe nu ska jag sluta tjöta, hörs kanske imorn.. KÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0