Lördag!

God dag,  Uppehåll ute än så länge =) Det gillar vi.  Snart skall jag dra igång och börja städa, sätta på musik å öppna ytterdörren så katterna får springa ut å in =) Dom älskar det :P

Snart så kommer även älskling & huth hem, dom har vart i tyskland inatt, tror dom e här inom en timme.  Så när dom kommer så tror jag Anthony nämnde att sängen var hans en stund. Det får den gärna vara men inte för länge då jag ska bädda om sängen idag =) Älskar nybäddade sängar.  Kom på igår också att vi måste plocka isär sängramen, vi ska ju byta rum å det hade jag tänkt att vi skulle göra imorgon faktiskt. Om tiden räcker till och en kille som vill hjälpa till. hehe,.

Jaja, ikväll har jag ingen aning om vad som händer, hoppas på att få mysa här hemma än att behöva åka och hitta på ngt varje helg... 

Nu ska jag börja städa här hemma så vi höres av senare =) <3




Var bara tvungen att slänga upp en bild på Lilla Julia när hon var nyfödd å precis kommit hem =) Så jäkla söt <3 Tänk att hon redan fyller 3 år i Augusti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0