Måndag

Hellu,

Precis gått ur duschen, skall göra mig klar för att dra hem till Kine... Vi ska in till stan en stund, då vi gått på sån här ungföräldrar grupp, idag är det sista gången och killarna slipper denna gången. hehe. Tycker själv att det dom sagt å så visste man sen innan. Men ibland kommer konstiga frågor upp som man aldrig hört innan. men men, har man sina syskon å svägerska + vänner att prata med så vet man det mesta. hehe.


Jaja, bäst jag börjar göra mig klar...  =) Så ha en underbar eftermiddag/kväll.. Själv ska jag å älskling äta middag hos mina föräldrar ikväll =) Jag har beställt köttgryta med massa morötter. haha.


PUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: B1 :)

Helt rätt :) Det är bra när man har många runt om sig med barn :)

2011-06-21 @ 17:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0