Min dag!

Jao, besöket hos barnmorskan gick super... =)  Hjärtljuden låg runt 148... Lika mysigt varje gång att på höra bebisen.. =) Fick också beröm att jag sköter mig så bra med vikten. Har endast gått upp 2 kg sen inskrivningen i februari =) Vilket känns super för mig med. Men det kan ju bli en hel del kilon i slutet. hehe.

Efter att jag vart där drog jag hem till mamma igen, hade lite planer som att åka å handla å så, men det blev att man körde syrran till hogstorp istället då dom skulle ha hem sin nya hund. Jätte söt liten tjej. Köpte även med mig en sallad i stan =) Mums. Nu sitter jag här hemma, väntar på att älskling ska komma hem från jobbet. Saknar han konstigt nog mkt denna kväll. =) <3 Älskar min Anthony <3

Nää nu ska jag slappa lite å planera helgen tänkte jag =)

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Sara och Kaylie

Ja bakar en jordgubbstårta å tar med mej! :D

2011-06-21 @ 22:15:54
URL: http://beanea.blogg.se/
Postat av: ☆ Hemmafru & Gravid v27 ☆

sv, Kikar tillbax :) roligt att höra =D hoppas allt är fint med dig :) Kram.

2011-06-21 @ 23:51:24
URL: http://mellie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0