Ny Kamera?

Yes , det kommer jag att köpa. Efter att min förra kamera är spårlöst försvunnen. Vet inte om den är snodd lr så. Men det är skit samma för den är borta och det har den varit nu i ett halvår. =( Å jag som då älskar att ha kamera, då jag tar kort hela tiden vill ju ha en bra kamera. Så denna gången blire faktiskt en systemKamera.

Med lite presentpengar + egna pengar och lite från Anthony som födelsedagspresent så har jag nu bestämt mig för vilken jag ska köpa =)

Det blir en NIKON Systemkamera Nikon D5100 18-55



Lite dyrare än vad jag hade tänkt att lägga ut. Men det är en kamera från 2011 och har även full HD inspelning. Är helt fast vid den.  Så när jag vet att jag fått ihop mina pengar så åker jag nog och köper den snarast =)

Kommentarer
Postat av: B1 :)

Köp till ett 55-105 objektiv till :)

vi har beställt en systemkamera också fast en NIKON D3100 Med 55-105 objektiv:)

2011-06-08 @ 20:34:26
Postat av: Amanda K

aa jag funderande på det. Men när jag hörde me den om det. Så sa hon att den kameran jag tittat på är så pass bra i zoom samt pixel.. Medans den du har blir bättre med det objektivet då den har mindre pixel. :P Men jag har funderat lite å det blir nog d3100 för mig med =) hihi

2011-06-09 @ 23:59:57
URL: http://amandakaarlson.blogg.se/
Postat av: B1 :)

A för jag prata med min morbror som tar mycke kort och grejar med det och han sa att det va en bra kamera! :) Fick min igår :) Är nöjd än så länge iaf ;)

2011-06-10 @ 12:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0