Å nu är det kväll!

 Jaa dagen i stallet blev ganska lång. Jag å mamma var ute å grejja en bra stund. Men imorn så blire gräs för hästarna. Tror dom kommer bli skit glada =)


Har precis fått i mig mat här hemma, dock väldigt ensamt. Tony ska jobba sent idag och imorgon. Men nu ska jag kolla runt lite på resor till Thailand..  =) Har vart planerat ganska länge, men vi har inte riktigt bestämt oss när. Vi ska dit då det är mammas 50 Års resa.  Men vad det verkar som så e det bara jag å tony + våran bebis som ska med.. Pappa å Alisa ska förstås också med =)

Bror m familj verkar som dom ska åka redan i november. Så deras minstning åker gratis.
 Äldsta syster m familj har jag faktiskt ingen aning om. Vet inte ens om dom e sugna.
Näst Äldsta syster har massa andra resor planerade.

Så aa, men man kan inte göra så mkt åt d. Man skiter ju som sagt inte ut pengar. Utan sånt här får planeras och sparas i god tid.

Nää nu ska jag ta mig lite mer mat å sedan glo på ett nytt oth avsnitt på datan =)

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0