Hallå där!

Händer inte mkt alls just nu, hehe. Skall snart ta  mig ork och plocka lite här hemma... Sedan bege mig mot stallet. Där blire det vanliga, så som mockning, fixa mat å vatten. Skall även pyssla lite med Zachary, igår gick det jätte bra med honom. Får borsta hela han utan att han blir sur å även lyfta alla ben å så. Så han förtroende bara växer. =)

Men men fick reda på idag också att min lön kommer bli sen denna månaden också. Nu e jag fan trött på d. Har ju faktiskt en räkning som måste betalas.  Längtar som tusan tills mina skattepengar kommer =) Jag å älskling har bestämt vad dom pengarna kommer gå till å det gör inte mig ngt =) hehe.. Jaja, imorn torsdag å jag ska jobba kväll.. Booring! Fredag blir nog ganska lugn.. Lördag - Crusing och Söndag- Dop för lille Eddie  =)

Fullt upp! Men jaja, nu skall jag kika runt på internätet lite.

Ta hand om er <3

Kommentarer
Postat av: malin

sv: jaa, han är riktigt bra! innan vågade jag inte riktig lita på honom vilket gjorde att jag bromsade honom istället för att ha ett jämt stöd, men nu när jag förstår hur jag ska göra så finns det inget stopp i honom. han tvekade aldrig en sekund utan hoppade det som att han aldrig gjort något annat.



jättetråkigt att det inte blev någon film :( ska filma nästa gång iallafall! :D

ni får gärna hälsa på honom också, tror han skulle tycka det var roligt hihi :)

2011-05-25 @ 17:49:43
URL: http://malinsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0