Hej hej =)

Inte lika aktiv här, men va gör d!


Idag är d full igång i min mage =)  Å magen den bara växer å växer, än så länge har jag det väldigt bra. Inget ont ngn stans lr så. Bara grymt trött varje dag. haha.
I måndags så kände älskling för första gången bebisen =)  Oftast hinner han alltid somna innan lill*n sätter igång på kvällen. Men nu så, =) å fler gånger lär det bli.

Känns så roligt att detta året är det första året som Anthony har en bebis hemma på sin födelsedag =) Å inte tala om Julafton. Det börjar bli många barn i min familj och tonys familj =) Så kuul!  Man undrar ofta om det blir ngn mer bebis bland mina 3 stora syskon. Det hoppas jag iaf. =) Sen så har vi alisa , så fler barn i vår familj lär det bli.


Nepp nepp, satt nyss och kollade det sista avsnittet av One tree Hill av säsong 8.  Inga mer där, väldigt ledsamt. Älskar ju den serien. 
Men men ska slappa lite till sen så måste jag plocka iordning lite här hemma.  Hoppas mitt stora hjärta slutar i tid idag då jag vill ha lite gjort här hemma, saker som han ska göra. haha.

Jaja, höres <3

Kommentarer
Postat av: Bilalsara

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-10-13 @ 11:57:47
URL: http://bilalsara.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0