Lördag!



Idag fyller Stora Rasmus 10 år =) Grattis <3 Nästa vecka är det Emils tur =)




Som sagt, denna vecka har vart ganska lugn.  I förrgår så var jag med Sandra nästan hela dagen. På förmiddagen var vi på Näl en stund då lilla Eddie skulle dit på en kontroll, efter det åkte vi tillbaka till Ljungskile. Åt lite pommes på Bella Mare =)  Sedan skulle hon till Bvc å då promenerade jag hem till mamma. Efter att hon var klar å så , då drog jag vidare iväg med mammas hund å  hennes bil hem till sandras föräldrars ställe å vi gick en långpromenad. Helt slut var vi när vi var tillbaka. Så efter det åkte vi hem! Å jag tog det lungt resten utav kvällen.

Igår Var jag med mor å syster in till stan, lillsiss gjorde hårförlängning. Medans hon gjorde det åkte jag å mamma hälsa på bror min. När alisa var klar drog vi vidare till trollhättan å handlade födelsdags presenter.

Jo just, tony hämta hem V70´n igår =) Shit va fin den e =) Jag kommer ju inte våga ha den, haha. Så igår kom matte hit å han hjälper tony så snällt och sätter ihop bilen så den blir (kanske) klar Imorgon.  Bilder kommer jag att lägga in när den e klar och de nya fälgarna e på =)

Nu skall jag slappa lite till, sedan göra lite vettigt innan vi drar iväg på Kalas för Rasmus =)


PUSSPUSS

pS,
Mina närmaste vänner, Ni betyder allt! Ni vet vilka ni är och jag är så glad att jag har er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0