Matlagning på G

Jupp, har precis kokat potatis här hemma! Så nu måste den svalna å sen skall jag göra min supergoa potatis sallad =) Till d blire rostbiff ikväll...

Gott Gott, älskar potatis sallad. Speciellt när man gör en själv =)


Snart e också Anthony hemma <3 Kl e just nu 19,45 så han är hemma i ganska bra tid idag.. Annars brukar det vara mellan 10-12 tiden å då har jag redan somnat.  Men men vad det verkar som så älskar han att jobba. haha.


Just nu saknar jag v70´n grymt mkt. Vill ha hem våran nylackade bil =) Nuuu! Å sen dom nya fina fälgarna på d =) Snacka om att jag måste va rädd om den bilen sen. hehe. Men just nu e jag så trött på att köra golfen, å vinter däcken är fortfarande kvar på... Men inget jag kan göra åt, Anthony har inte hämtat sommardäcken än så d e hans fel. Så säger vi =)

Nää nu ska jag laga klar min mat =) Köss haj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0