Söndag! & Jag går in i v.25

Slappardagen som jag brukar kalla den. Men idag vakna jag väldigt sent så fick bråttom upp för att åka till stallet och även gratta mamma med fina hemma plockade blommor =)

Har nyligen kommit hem från Eddies dop idag =) Så nu e lillkillen döpt! Maten var supergod å alla hade det jätte trevligt =)

Nu har jag fått satt mig i sängen här hemma med massa kuddar bakom ryggen. Har haft så himla ont i ryggen den senaste veckan. Tror det är mkt för att jag sovit så konstigt och dåligt det senaste. Å inte tala om saken vad ont jag har efter att ha jobbat. Usch, i torsdags efter att jag hade jobbat så la jag mig i sängen å sen skulle jag upp igen men kom verkligen inte upp. Så Anthony mitt hjärta fick slava en snabbis. hehe. Skulle bara ha lite gott till sängen. hehe. =)


Nja nu ska jag småstäda lite. Sedan får jag väl åka och hälsa på ngn :P Då tony fick dra iväg och jobba så jag blir ensam resten utav kvällen... Tråkigt nog.. Nepp, ha d fint så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0