Tisdag!!!



Sitter just nu hemma hos mamma, har ätit lite åså.. Skall snart dra mig ut till stallet... Göra klart allt å sedan grejja lite med hagarna. Så ska hästarna få gå i gröna hagar strax =) 

Har fått många funderingar med Julius, vill verkligen inte bara låta han gå här ute. Så jag ska själv göra så gott jag kan å förhoppningsvis kan kanske ngn utav mina systrar hjälpa till och rida han. =) Vill ju ha honom i form till hösten åså för när jag väl kan rida igen så ska jag ut å tävla med han. Det är det jag vill å hoppas det kommer gå bra för oss.  =) Längtar!



Men men nog pratat om d, nu ska jag glo runt lite på internet å sedan dra ut. 


PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0