<3

Idag vakna jag upp ännu mer förkyld, så typiskt! Men jag var för rastlös att stanna hemma, så d blev att jag å Emilia drog in till öppna förskolan!

Efter att ha vart i stan hela dan så drog jag hem till mor å far :-) där hann jag träffa massa barn å även fått tatt kort på små pissarna som nu ska få nya hem :-)

Jaja, när jag kom hem så stod Tony ute på vänta på mig, han hade Asså också precis kommit! Han tog Emilia med en gång å in i huset! :-) inte illa. Haha! Sedan mös han med E en stund så jag fick satt igång tvätt maskin å plockat lite här hemma! Skönt d :-)

Måste bara säga d att mitt hjärta verkligen smälter när jag ser Emilia och älskling tillsammans <3 min lilla familj!

Som tur e lugnar d sig lite på Tonys jobb snart :-) då kommer han hem lite tidigare! Å d e super. Mer tid med mig å Emilia skadar inte, hihi!

Nä nu har jag tjötat för mkt, nu blire sängen som gäller! Natti Natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0