Fredag :-)

Äntligen fredag :-) då slutar älskling normal tid å sen har jag honom hemma hela helgen! Hoppas jag iaf! Knappt sett röken av han denna vecka. Men så e d väl när d är mkt på jobbet!

Igår hade jag besök av "BVC" hit hem, Emilia hade gått upp 100 g på en vecka, vilket hon tyckte var lite. Så vi ska ner till BVC redan på tisdag igen. Vi vill bara vara säkra på att hon går upp i vikt i den takt hon ska göra!

Idag blire nog ganska lugnt, jag och Emilia ska hämta min syster i Stenungsund idag å köra hem henne. Passa på att vara lite i stallet , sedan hem igen för att göra iordning oss för middag hos Emilias farmor och farfar :-)

Nää nu ska jag gosa lite med min dotter :-) ha d fint allesammans <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0