Måndag

Igår blev Emilia 1 Månad gammal, helt sjukt vad tiden går fort! Men hon är ju helt underbar våran dotter.. Älskar henne grymt mkt <3


Idag har d inte hänt så mkt...  Imorse drog jag till Bvc med Emilia.. Ska tillbaka nästa vecka igen då hennes vikt går upp och ner..  Trodde verkligen hon skulle passera 4 kg denna gången då hon vägde 3902 g förra tisdagen..  Men hon hade bara gått upp några ynka gram så nu väger sessan 3958 g.  Så d gjorde att hennes vikt kurva går neråt igen.  Vi vet inte riktigt vad det beror på, då hon äter ganska ofta och hon visar liksom inga tecken på att hon får för lite... Men vi får se vad som händer. =)

Så just nu ser d ut såhär:

Vikt: 3958 gram
Längd: 54.5 cm



Efter bvc drog jag snabbt upp till mamma å hämta henne, drog in till stan gjorde lite ärenden å så... Har vart så himla trött idag också. Så jag råka somna på soffan hemma hos mamma medans hon höll Emilia!  Så skönt var d =)

Emilia har även fått ännu fler presenter i helgen.. 3 Paket i lördags , där fick hon pyjamas, bodys, strumpor, en go overall och en himla söt Nalle =)

Idag fick hon ännu ett =) Ett par himla söta byxor och body!   


Kan inte göra så himla mkt än att säga Tack så himla mkt för alla fina saker Emilia har fått. Alla är verkligen urgulliga och omtänksamma..  <3


Nää nu ska jag och Emilia fortsätta mysa.. Just nu tittar hon mot tv´n..  tur att hon är lite vaken nu så hon sover inatt =) hihi.. Ha en underbar kväll allesammans <3


BB tiden
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0