Söndag 30 oktober

Hallå hallå!

Först & främst GRATTIS till Kine och Andreas som fick sin lilla tös i fredags!  =) Är så glad för deras skull <3



Idag vet jag inte vad som händer. Tony är och grejjar med bilen.. Vet inte om jag kommer ut ur huset idag heller, men hade faktiskt tänkt att slå en signal till mamma å fråga om hon kan komma hit med barnvagnen. hihi. Så jag kan få komma ut lite i den friska luften!

Eftersom jag var inomhus hela dagen igår så gick jag och städa överallt. Fick ihop så jäkla mkt skit som ska eldas upp. Då e d alltså inte grejer utan rent utav kartonger , papper å sånt! Skulle ha städas lite extra idag var det tänkt så jag kunde fått tvättat av golvet i alla rum. Men vi får se på d =)


Imorn kommer förhoppningsvis min grej på posten =) Ska bli kul!

Nää nu ska jag gosa med min bebis <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0