Torsdag 20 Oktober

Igår kväll var jag & Emilia på kvarterskrogen och käka middag med mina systrar och mamma.. Riktigt mysigt var det =) Grattat Alisa fick vi gjort å jag tror hon är väldigt nöjd över sin dag =)

Idag ska jag och E till Öppna =) Kl 1 är det babymassage som gäller å sedan massa tjöt med andra mammor!!! Hoppas även på att få träffa mina vänner =) Tror jag ska ta mig en promenad ner på stan efter Öp, Vet en sak jag ska köpa på åhlens =) hihi!


 Jaa just d, på tal om ingenting... På lördag gäller d =) Jag ska upp på hästens rygg , längtar ihjäl mig! =) Hoppas iaf på att d ska gå bra så jag kan fortsätta =)

Nää nu ska jag bada Emilia innan vi ska göra oss iordning... Vill ju att hon ska vara ren å fin när vi ska iväg, sen så fick hon spy i håret imorse.. Så aa. haha


Bild på Emilia när hon badade första gången =) 
Älskar även alla lockar hon får i håret när hon kommer upp ur badet =)


Höres
<3


Kommentarer
Postat av: Sara och Kaylie

Du får följa med oss till Kära barn! :) <3

2011-10-20 @ 10:34:34
URL: http://beanea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0