Torsdag 27 oktober

Hellu, idag har vart en bra dag =) Emilia å jag vakna upp imorse vid 10 tiden,  Då har hon sovit hela natten å jag vakna 6 imorse automatiskt för att ge henne mat, men hon ville sova hon så då fortsatte vi sova till kl 10 =) Helt underbart!


Gjorde sedan oss klara för Öppna i stan, mysigt vare.. Idag var det även babymassage vilket Emilia älskade, lr aa iaf idag.. haha.  Hon somnade utav massagen, så nu får vi vänta till nästa torsdag för att se om hon gillar det lika mkt då! Efteråt blev d massa tjöt med Malin!


Nu på eftermiddagen drog jag hem till mor å far, mest för att tony jobbar sent å jag inte ville vara hemma själv. Så jag hjälpte mamma att städa huset =) Så snäll e jag!


Just nu ligger Emilia och sover å jag tar det lugnt, har precis beställt hem en grej till Emilia.. Visar den så fort jag fått hem den =)


Vi höres allihopa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0