Dödstråkigt....

Som rubriken lyder så är det verkligen Dödstråkigt å sitta hemma själv varje jäkla dag! Visst har jag min lilla sessa, men hon sover ju vid åtta å Anthony är hemma kanske innan 10 om inte senare!

Men men sånt får jag väl stå ut med, Jag klarar mig gott å väl med min lilla tös :) tycker d bara är synd att hela familjen aldrig är helt samlad vaken tid förutom på helgen!


Men jaja :) idag har jag sökt mer jobb! Man kan ju alltid hoppas på ngt! Lite mer pengar på kontot hade ju inte suttit fel ;-) hihi! Nää men vill änna börja spara undan pengar å då måste jag ju få in mer pengar! Men d kommer d med nån gång! Bara å hålla ut :-)

Sessan sover iaf för natten nu :) å jag ska glo vidare på vampires diaries på datan :-) så Ciao Ciao :-)

Bjuder på en rolig bild ;P


Kommentarer
Postat av: Linn 23, fru och tvåbarnsmamma

Kom gärna ner hit någon dag! Denna veckan är William på dagis alla dagar men sedan är han ju hemma på måndagar och fredagar. Ta med Sofia också så kan vi ha lekdejt! Har ingen bil på vardagar när Daniel jobbar.... :(

2012-08-21 @ 21:59:00
URL: http://myheritageoftheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0