Fettisdagen idag :)

Men jag har icke unnat mig en semla! Mest för att jag inte vart sugen, men mot kvällen blev d lite choklad för att gotta mig lite!

Har idag vart och fikat i stan med Kine å sedan drog vi till öppna förskolan där d var väldigt lugnt! Emilia slockna direkt när vi åkte hemåt :-) under tiden hon sov så han jag åka hem byta om , ner mot stallet å gjorde klart d sedan snackat lite där med systra mi sedan hem å då vakna Emilia :-)

Har även börjat natta henne kl 9 istället för kl 10!

Så kl 9 får hon lite mer mat i flaskan å sedan sover hon hela natten som vanligt :-) göttegrisen!
Älskar min lilla tös så otroligt!

Ikväll har hon å jag lekt, busat å myst massa då pappa Anthony jobbar och fortfarande gör! Hoppas han kommer hem nån gång, idag har han inte ens hunnit träffa Emilia!

Nää nu ska jag snart glo BB å sedan blire natten för mig me!

Höres :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0