Helgen

Den har vart ganska lugn! I lördags dag & kväll var väldigt lugnt!
Tråkiga Tony somna tidigt å jag mös med Emilia :)

Igår söndag drog jag å Emilia med några i min familj till Gbg horse show! Fast vi gick bara inne på mässan! Köpte inte ngt alls :) tycker mässan blir sämre för varje år egentligen! Men men inte så mkt att göra åt!

Idag blire nog också lugnt!! Är så jäkla dunder förkyld! Vill träna ikväll men vet inte riktigt om jag ska göra d, min kropp är helt förstörd när jag är förkyld! Hehe! Låter konstigt men så är det faktiskt!

Snart åka in te u-à och städa en lokal sedan hemåt mot stallet, resten utav dagen ska jag bara ta d allmänt lugnt!

Så vi höres <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0