Sicken bra dag :-)

Sagt & gjort! Bvc gick super, stallet blev klart direkt efter , åkte sedan och handla och var redan hemma vid halv 2! Gosade med Emilia massor då hon fyller hela 5 månader idag :-) <3 min lilla sessa <3

Har sedan dess gått och små pillat här hemma, sedan kom älskling & killkomis hem! Dom var så duktiga och la vårat nya golv i hallen :-) så nu e d fint där! Ska bara inreda lite smått :-)

Jag bjöd på god mat när dom typ var klara, slängde in hasselbacks pot och fläskile i ugnen! Ur gott :-)

Nu blire natten för mig, upp tidigt imorn då babysim gäller för mig och Emilia kl 9 :-)

Här får ni en liten skön bild på lite fina saker i vårat hem :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0