Tillbaks efter 4 dgr =)

Hellu!

Har vart bort härifrån i 4 dgr tror jag, jag har helt enkelt inte orkat.

I Onsdags drog Jag, Emilia, Mamma och Alex + hennes 2 söta barn till vänersborgs badhus =) Jätte kul var det å barnen älskade det. Även i Emilia fick bada! Fast hon fick lov att bada i bubbelpoolen när den slutade bubbla =)

Jaja, mot kvällen i onsdags åkte jag på magsjuka :( Usch säger jag bara, men var glad att jag bara hade käkat en korv med bröd på hela dagen, haha.  Igår så mådde jag prima igen =) Fast jag har ju självklart kvar min jäkla hosta, tror jag blir galen på den asså. Får ju fan inte ngn sömn på natten =/

Jaja, idag skippade jag å Emilia babysim då jag känner att inte orkar + att jag vill som vanligt att min hosta ska bli bättre!  Emilia somna igår kl 22 å vaknade 12 h senare =) Helt sjukt vad hon kan sova asså! 
Idag blir iaf att få städat lite här hemma, ser ut som f**n ! Sen får det bli en promenad med Emilia, måste ut i friska luften lite!

Å nästa vecka ska min lilla familj göra en sak =) Ska bli gött å jag längtar massor =)


Kramar på er där ute <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0