Tisdag

Vakna ganska sent idag, men efter att Emilia fått mat & somnat om blev d en go dusch gör mig! :-)

Vaknade till ordentligt å bra va d :) drog oss in till öppna förskolan å träffa alla mina vänner :) mysigt som vanligt :)

Gick och köpte mig en go sallad efter å sedan åkte jag hemåt! Nu mot eftermiddagen somna jag å Emilia i sängen å vakna av att anthony skrek hallå en timme efter! Gött vare å sova en stund :)

Vi har nyligen kommit hem faktiskt efter att ha käkat mat hemma hos mina föräldrar! Både jag å Tony är så dåliga på att laga mat så vi brukar bju in oss själva! Haha!

Nää nu sover de andra å jag tänkte göra desamma! Blev inte så mkt sömn inatt som va pga min hosta! Men nu ikväll snodde jag hostmedicin utav min mamma å hoppas på att få sova :-)

Så tjenenixen på er! Så höres vi nog av imorgon :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0