Work, Stallet & Träna!

Tjobre min nära å kära =)


Idag blev d städning på lokalen som jag har varje vecka, idag gick ändå bra fort där inne, Då min mor & syster var med =)

Efteråt bar det hemåt, själv stannade jag hemma hos mamma och tog det lilla lugna å mys pyste med Emilia! Stallet blev även gjort mot eftermiddagen!   Sedan lämnade jag lilla Emilia hos mamma och jag drog vidare å hämtade Kine, for in mot sportlife där vi solade en kvart å sedan ett riktigt gott zumba pass =) Faan vad jag skratta idag! Kul hade vi iaf, haha!


Nu e jag lite smått trötter! Imorn blire nog att få städat här hemma! Å handla blöjor å mat till lilltösa =) 
Så natti natti ni där ute, Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0