1 Maj & jäkligt gott väder :)

Idag har jag vart uppe på Skälläckeröd hela dagen då älskling grejjat med bilen! Så vi har vart ute i solen hela dagen lång :-)

Hunnit med stallet, 4 hjulings åk, promenad, käk på dagen med några, nu senare på eftermiddagen blev det middag! Emilia har vart super go hela dagen! Dock är hon helt slut och nu ligger hon å sover för natten :-)

Älskling är iväg igen så klart, han var tvungen att flytta ngn jävla maskin till stan! Så d där med att vi skulle va med varandra idag sket sig! Hehe!

Men jaja, tänkte duscha å smörja in min kropp! Har fått en hel del färg idag å d gillar jag :) å imorn ska jag vara i solen mer :-) tänkte lägga mig hemma på mammas altan! D blåser aldrig där!

Nää nu måste jag göra ngt! Så haj haj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0