Egentid såhär sent på kvällen :)

Egentid ja, den får man ta när sessan å mannen i huset sover :-)

Ikväll blev d färgning av fransar och bryn :). Första gången också! Såå ja, brynen blev jag ganska nöjda med! Dock kommer dom ju självklart blekas lite mer när man är ute i solen samt när man duschar hela tiden! Men jag gillar mörka så! :)

Fransar, ja du Asså självklart fick dom färg men jag måste änna fylla på med mascara om dagarna ändå! För d mina fransar är mest behov utav är fylligheten! Annars syns dom knappt! Hehe!

Jaja här kommer en tråkig bild på mina bryn iaf! Nu blire natten för mig iaf :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh kan inte du göra det på mig oxå? :-D

2012-05-23 @ 14:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0