En bra dag idag :-)

Tog det mest lugnt imorse :-) skönt va d iaf! Sessan min vakna vid halv tio så vi mös i sängen en stund till innan vi började göra oss klar för att åk neråt mot Ljungskile :-)

Jag och mor min drog in till stan en sväng! Hon skulle fixa lite grejer så hon tog min kära dotter en stund så drog jag bort till Sportlife och solade en snabbis :-) gott var det! Drog sedan tillbaka till mamma och Emilia , Så vi gick runt där i stan och hade d allmänt mysigt! Träffade även på massa vänner :)

Nu mot kvällen har det mest vart lugnt! Älskling jobba sent som vanligt men när han kom hem tog han Emilia å natta henne å jag drog mig snabbt ner till hästarna! Blev varken träning lr ridning idag, mest för att jag å mamma var iväg så länge! Hehe!

Nää nu ska jag försöka sova lite :) har lite annat roligt att berätta på Emilia fronten också men det tar vi imorgon :-) så adios :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0