Finbesök =)

Hade ett finbesök såhär på kvällen för ngn timme sen =)  D va Sara J och lilla Kaylie som kom =) Blir alltid lika glad när jag träffar min goda vän!   Borde bli fler träffar tycker jag, vi behöver varandra <3


Senare ikväll/natt jag ska hämta lillsiss på landvetter =) Hon har varit i Alanya i en vecka! Göttegrisen, gött hon komme hem igen =)


Nää nu skall jag slappa lite sedan får vi väl se om jag somnar lr om jag e vaken tills jag ska åka =) så haj haj mina underbara där ute!



Grattis förresten kära mor och svärmor <3  På morsdag <3

Kommentarer
Postat av: sofia

Kom till mig nu i veckan! :) <3

2012-05-28 @ 09:05:12
URL: http://fiawinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0