Fredag idag!

Vart en väldigt lugn dag idag faktiskt!

Mannen drog nyligen iväg med jobbet!
Dom skulle iväg å roa sig för kvällen! Så för mig & Emilia blir det ganska lugnt! Har bestämt träff med Sara j så vi ska träffas lite senare fast hemma hos Sandra!


Tror jag faktiskt får en vänsterhänt dotter! Hon tar emot allt med vänster å även när hon äter kex använder hon vänster sötnosen :) men men d gör ju inget så! Hehe!

Emilia har även börjat ta sig framåt :) hon drar sig framåt så mkt hon bara kan :-) och hon ställer sig på knä hela tiden bara att hon inte kommit på det där med att försöka krypa! Men det kommer nog snart :-) min lilla börjar bli stor flicka nu :-)

Hon älskar även att stå själv mot andra saker! Inte så länge det varar men hon orkar iaf nästan 1 minut :-) haha det låter jätte lite men för min lilla flicka är det mkt :)


Nää nu ska jag fortsätta göra lite vettigt här hemma! Så haj haj å ha en bra fredagskväll allihopa :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0