Min onsdag!

Tjo Tjo! Idag vakna Emilia lite tidigare! Klockan va väl halv nio kanske! Efter lite käk gick in på hennes rum och lekte lite :-) hon blir så glad utav d :)

Sedan drog vi till stallet, så medans Emilia sov i bilen hann vi ta ut hästarna och göra klart hela stallet på d :) jag å mamma är snabba :) så efter d drog jag hemåt! Hade d mys med Emilia! När Emilia sedan sov sin andra middagsvila så somna jag själv å d var jäkligt gött! Haha, hade lätt kunnat sova resten utan dagen!

Men så blev d inte :P under kvällen så passa mamma Emilia en stund så drog jag Och lillsiss in te Sportlife och träna lite! Orkade bara 45 min idag! Var mest yr och hungrig! Hehe! Måste verkligen bränna fett nu å få bättre kondition, hehe!

Nä nu måste jag sova för att orka med torsdagen! Hästarna ska skor, funderade på öf å sedan måla hemma på eftermiddagen :-) så haj haj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0