Mysmorgon

Jag å Emilia har en mys morgon idag :) underbart måste jag påpeka att d är!

Igår hade jag verkligen en hel dag hemma hos mamma! Va där ganska tidigt, stallet m.m blev klart väldigt tidigt! Så resten utav dagen var mest att vi bara umgicks å va med alla barn! Min bror me barn kom förbi å Sandra kom senare :) så d var fullt hus! Bilen blev även tvättad å d e ju skönt! :)


På kvällen stod jag och tog kort på Robert med systemkameran, självklart var jag snabb och fick ett kort på han när han va på väg att volta åt sidan men klara sig galant genom att hoppa av och 4 hjulingen hoppa tillbaka på alla fyra ;)

Men men idag ska jag och Emilia ta d super lugnt! Denna vecka ska bestå av städning i huset och målningen ska bli klar! Inte mer med det :) Nää nu vill Emilia bli lite road! Så haj haj! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0