Sjuk för första gången <3

Igår var Emilia lite förkyld men den blev värre mot kvällen! Men inatt var det verkligen inte lätt för min lilla sessa <3

Hon vakna ca var tionde minut! Hon ville ha sin napp hela tiden men när hon väl fick den spotta hon ut den lika fort igen då hon inte kunde andas med näsan! D har vart samma hela dagen idag me, och nu i eftermiddag tyckte jag hon blev så varm å inte lika glad!

Så väl hemma så tog vi tempen! Jo febern är ju såklart här! 39.1 ligger den på! Stackars min sötnöt <3

Hoppas bara på att den inte stiger! Vill ju att hon ska må bra! Nu somna hon i sin säng och jag själv ska passa på att vila då det inte blev mkt sömn inatt och denna natten som kommer vet man ju aldrig! Hehe! Oj oj nu blev d mkt text! Men skit samma! Vi höres senare :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0