Uppe med tuppen ;)

Tjo Tjo! Skicka precis iväg ett sms till min vän Kine som är i Turkiet! :) va ju änna tvungen att nämn till henne också att vi har fint väder dock kanske inte samma värme :P haha!


Igår kväll fick jag bara en snille blixt! Måste verkligen börja hårdträna! Usch, annars kommer inte jag våga visa mig i sommar! Å d känns lite tråkigt kanske! Men Asså , aa! D e liksom bara en sak jag vill med min kropp! Men vi får väl se hur d slutar! Haha


Nää nu ska jag fortsätta vila lite tills Emilia vaknar :-) Sedan städa upp efter Emilia i badrummet igår! Hon hitta kattmaten :P ska även hänga upp lite tvätt å sedan funderade jag på att dra till stallet och rida hästen snabbt lr om jag ska dra in och träna å sola! Jaja vi får se!

Haj haj !


Kommentarer
Postat av: Kine

Du är för go!

Snart kommer jag hem, längtar!

Saknar dej, och se nu till att bli klar med målningen ;)



Puss på dej vännen! <3<3

2012-05-08 @ 16:18:14
URL: http://kiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0