Hemskt dröm :(

Usch imorse vakna jag av jag typ Grät!

D var en hemskt dröm och vill inte drömma nått sånt, d handla om massa barn och även mitt som sov middag inne i ett stort hus, medans vi vuxna var ute i trädgården i solen! Men helt plötsligt börjar d ryka från huset och när vi väl försöker komma in till barnen börjar elden sprida sig massor! Barnen ropar efter oss och ingen av oss kommer åt dom :(

Inga klarade sig å inte heller min lilla tös :( därefter fick jag själv se hur jag blev efter att ha förlorat min skatt! Asså d går verkligen inte att förklara hur borta jag va! Inte ens Anthony kunde trösta mig! Helt sjukt!


Min lilla skatt betyder verkligen allt för mig, å nu har jag även testat brandvarnarna i huset så jag vet att dom funkar :-)


Aldrig mer drömma sånt å hoppas aldrig på att få upplev d heller! <3


Nää nu ska jag vila då jag har sån jäkla huvudvärk å sedan hänga upp tvätten :) haj haj så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0